DESIGN INTERIOR DORMITOR - Apartament cu 3 camere Oradea

 Spatiul destinat odihnei, dormitorul, nu trebuie sa fie doar functional, ci sa aiba si o ambianta deosebita si primitoare. Elementul de mobilier central din cadrul dormitorului este patul. Pe linga pat, un loc important in dormitor, il ocupa spatiul de depozitare. Conceput ca un loc compact in marea majoritate a cazurilor, dormitorul devine uneori spatiul principal de depozitare din apartament, mai ales atunci cind nu exista un loc suplimentar pentru un dresing. Configurarea spatiala a dormitorului depinde in cea mai mare parte de dimensionarea sa, iar in cazul in care aceasta camera are dimensiuni reduse este vital ca alegerea gabaritului, pozitiei si materialelor din care este facut mobilierul sa nu incarce spatiul in mod exagerat.
La acest dormitor am continuat pe o cromatica calda fara stridente inutile. Mobilierul, mai ales patul, este singurul element de contrast pe care am vrut sa-l scot in evidenta.
Dresingul foloseste la maxim inaltimea dormitorului si bineinteles si spatiul alocat depozitarii. Pentru o mai buna optimizare a spatiului am propus usile culisante pe care am aplicat oglinzi. Nu am incarcat spatiul cu mult mobilier si nici cu multe elemente decorative, am dorit sa creez un ambient placut, linistitor, un spatiu in care odihna e solutia ideala dupa o zi incarcata.

Comentarii

Postări populare